Admin Admin
Rasa : Pijawka Wiek : 4445648 Pochodzenie : Nibylandia Praca : tutaj Ekwipunek : broń atomowa
| Temat: Wampir Sro Maj 09, 2012 10:45 am | |
| Wampir - istota nocy, dziecię mroku, krwiopijcy. Różnie je nazywano, faktem jest jednak, iż mają ścisły związek z nocą. Promienie słoneczne spalają ich ciala, powodując spalanie się tkanek, ogromny ból oraz unicestwienie. Nie dzieje się to jednak po sekundzie, czy dwóch. Po krótkim pobycie na słońcu, podczas, którego wampir odczuwa nie tylko trudny do zniesienia ból, lecz również jest zdezorientowany i widzi niewyraźnie, wampir może się zregenerować. Dopóki nie wypije wystarczającej ilości krwi i nie odpocznie, dopóty jego skóra będzie szczerniała i spalona. Jest bardzo osłabiony. Należy również wspomnieć, iż potrafi obliczyć z wielką dokładnością ile czasu pozostało do świtu, bądź zmierzchu. Wampiry, choć niezwykłe i nieśmiertelne, nie są niezniszczalne. Cechują się nadludzką siłą oraz szybkością, posiadają bardzo wyostrzone zmysły, poruszają się bezszelestnie, są drapieżnikami niemalże idealnymi. Nie można pominąć jednak ich słabych stron. Unicestwić wampira można na trzy sposoby. Pierwszym jest pobyt na słońcu, drugim wbicie kawałka drewna w serce (po tym wampir jakby "eksploduje" i pozostaje po nim jedynie krwawa masa, niezdolna do regeneracji), trzeci zaś to spalenie w płomieniach. Inną ich słabością jest również srebro, które oddziałuje na ich skórę i tkanki, niszcząc ją niczym kwas. Dotyk tego metalu powoduje ogromny ból wampirowi. Jest niemalże niezdolny do zdjęcia z siebie srebrnych łańcuchów, bądź innych tego typu. Potrzebuje ludzkiej krwi, aby się po tym zregenerować. Jak stworzyć wampira? Ludzkie ciało (nie da się stworzyć wampira z żadnego -łaka) należy osuszyć z całej krwi, a następnie stwórca musi podać przemienianej osobie własną krew. Przez następne trzy doby owa persona leży jak trup, zazwyczaj trzy doby. a następnie budzi się jako wampir. Więź pomiędzy stwórcą i jego "dzieckiem" jest bardzo silna, ze względu na fakt, iż stwórca zazwyczaj uczy nowonarodzonego, który ma również w sobie krew swego stworzyciela. Nowe wampiry są zazwyczaj zdezorientowane, jednakże nie opętuje ich maniakalna żądza krwi, która nie pozwala im siebie kontrolować. Tuż po przebudzeniu odzyskują świadomość. Nie są tak bardzo zdyscyplinowane i czasem nie chcą się powstrzymywać, przed napadaniem na ludzi. Należy również wspomnieć, iż wampiry nie mogą "ot tak" tworzyć nowych osobników. Dzieje się to wtedy, kiedy mają one szczególne powody (np. zmusza ich do tego trybunał). Ponadto nie pozwalają odejść zbyt szybko swoim dzieciom, które mają obowiązek i są zmuszone przy nich pozostać. W dodatku stworzenie nowego osobnika wampira nieco osłabia fizycznie. Wraz z wiekiem rośnie siła wampira. Młodszy wampir ma niewielkie szanse na pokonanie starszego, nawet o kilkadziesiąt lat, o różnicy wynoszącej kilkaset, bądź kilka tysięcy, nie wspominajac. Wampiry są nieśmiertelne, fizycznie się nie starzeją. Ich aparycja pozostaje jednak taka sama jak za ludzkiego żywota, wykluczając bledszą skórę i pojawiające się kły w chwilach podniecenia i głodu. Jeśli dana osoba była nieurodziwa, pulchna mająca zmarszczki, to taka sama pozostanie po przemianie. Ciało się regeneruje, więc przykładowo: jeśli panna zostanie przemieniona jako dziewica, to za wampirzego żywota jej błona będzie wciąż odrastać. Inaczej sprawa się ma z włosami, które są martwą tkanką więc raz ścięte, nigdy nie odrastają. Na świecie nie istnieją wyłącznie krwiopijcy, którzy przed przemianą byli piękni i młodzi. Nie ma zasad, które dotyczą wyboru nowych wampirów. Może zostać nim każdy. Osoba kaleka, chora na umyśle, młoda, stara, brzydka, urodziwa - zależy do wyłącznie od woli stwórcy. Wbrew pozorom krew w żyłach wampira płynie, więc jego ciało nie jest jakby zupełnie martwe. Odczuwa zmęczenie, ból, głód. Poza krwią nie wydziela jednak innych substancji (wykluczając nasienie itp.). Wampiry są zdolne do płaczu, jednakże ich łzy są krwawe. Krew wampira ma niezwykłe właściwości. Potrafi stworzyć nie tylko nowego wampira, lecz również łagodzi symptomy niektórych chorób, zwiększa siłę i potencję seksualną, pomaga goić rany i w koncentracji. Jest jednak jak narkotyk i bardzo szybko oraz silnie uzależnia. Bardzo podatne są nań nie tylko ludzie, lecz również kotołaki i wilkołaki. Wampiry natomiast żywią się wyłącznie krwią ludzką, inna moze im zaszkodzić. Należy również wspomnieć o zależności, która wytwarza się pomiędzy człowiekiem, który spija krew wprost od wampira. Osobnik ten zaczyna człowieka pociągać, bez względu na wygląd, rasę i osobowość, śnić mu się po nocach (erotyczne fantazje). Inaczej sprawa ma się z wampirami, których pociąga krew. Pociąg fizyczny może budzić się wraz z głodem. Jeśli człowiek odda mu się dobrowolnie i stanie się "jego" wampir będzie mógł w każdej chwili go odnaleźć, będzie wiedział, jeśli z człekiem dzieje się coś złego. Cóż robią wampiry za dnia? Odpoczywają w miejscach, do których światło słoneczne nie ma dostępu. Można to określić mianem snu, jednakże nigdy nie mają sennych mar. Jeśli wampir zbyt długo nie zazna owego odpoczynku, odczuwa niezwykłe zmęczenie, a wraz z upływem czasu krew zaczyna wypływywać z nosa, uszu, jako łzy. Wampir traci siły. Jego słabą stroną jest również pewen wirus, którego może nabyć, spożywając krew osoby zarażonej. Jest to Sino-Aids, który bardzo wampiry osłabia na mniej więcej miesiąc, podczas, którego są bardzo narażone na śmierć. Inną jego słabością jest pozwolenie, które go ogranicza. Wampir nie może wkroczyć do cudzego domu (nie dotyczy to miejsc publicznych) bez wyraźnego zaproszenia, nawet jeśli bardzo by tego chciał. Pozwolenie można wycofać w każdej chwili. Wampiry posiadają jednak niezwykły talent, który pozwala im ominąć owe zaproszenie. Potrafią człowieka "oczarować". Wmówić mu coś, zmusić do zaproszenia, bądź czegokolwiek innego oraz usunąć wspomnienia/pamięć. Człowiek nie jest w stanie się oprzeć, warunkiem jest jednak, aby patrzył wampirowi prosto w oczy. Jeśli zaś chodzi o hierarchię wśród wampirów sprawa jest dość prosta. W USA każdy stan ma własnego Króla, bądź Królową, którzy dochodzą do władzy najróżniejszymi sposobami, często są wybierani również przez Trybunał. Stan podzielony jest na strefy, nad którymi pieczę sprawują szeryfowie, podlefający Królowi/Królowej. Trybunał jest to część wampirzego systemu sprawiedliwości, stają przed nim wampiry, które nie przestrzegały czterech najważniejszych praw. A jest to zakaz zabijania innego wampira, zakaz karmienia się człowiekiem innego wampira, zakaz okradania innego wampira oraz zauraczanie człowieka innego wampira. Trybunał nie podlega sądom ludzkim. Amerykańska Liga Wampirów nie jest częścią władzy, lecz jedynie organizacją polityczną, która zajmuje się wizerunkiem wampirzych społeczeństw. Co zmieniło się po wynalezieniu przez Japończyków True Blood? Prócz ujawnienia się, w zasadzie niewiele. Większość wampirów niezwykle niechętnie sięga po sztuczną krew, która jest według nich zwyczajnie niesmaczna. Wciąż polują na ludzi, którzy często oddają im się dobrowolnie. Kanon rasy został napisany przez Administrację forum True Blood na podstawie serialu Czysta Krew. Administracja zastrzega sobie doń prawa. | |
|